mandag 27. juni 2011

Welcome

For ei som har tatt på stilongsen, ullsokkene, ullskjerfet og Bergansjakka* er knall å komme til en restaurant som fyrer med ved i to rom (hvis man ser bort fra miljøaspektet..). Riktig nok likte jeg Zandinas fra før. Og jeg liker den ikke noe mindre nå. God pizza, varmt, veldig hyggelige servitører og trådløst internett. Tror jeg skal bli her i kveld.

På jakt etter Zandinabilder på nettet, fant jeg heller denne siden: http://madagascarantsirabe.misy.info/
Sjekk de fine bildene. Kanskje på tide å legge ferien til Antsirabe? Kulde til tross, Madagaskar er vakkert. Og jeg kan garantere god pizza!

* Klok av erfaring pakket jeg litt lurere til avreise nr to, og selv om jeg kler på meg mer klær enn de fleste ser jeg iallefall smartere ut enn Lene og jeg gjorde i fjor. Ingen ullsokker, skjørt og småsko på nasjonaldagen i år..

1 kommentar:

  1. Jeg ser deg for meg - og så lengter jeg litt tilbake. Pizza'n ER god!

    SvarSlett