torsdag 7. juli 2011

Opprydding

For ei som i to år ikke har trengt å vaske hus, vaske klær eller ta oppvaska kan det noen ganger være litt vrient å få ting gjort. Forefallende arbeid. Det er en god stund siden jeg tenkte at bloggen min var veldig mørk og dyster, og muligens enda lenger siden jeg ikke lenger var 28. I dag fikk jeg endelig gjort noe med det. Hurra! Det ble kanskje ikke det mest spenstige i verden, men jeg må faktisk lage min egen kveldsmat selv, og da kan man ikke sitte og blogge hele kvelden.
Til informasjon kan jeg jo også nevne at Pål snart kommer på besøk, at jeg fortsatt bor i Tana, at jeg skal ha ferie om mindre enn to uker. Og sist men ikke minst, jeg har blitt tante til en liten gutt! Hvis foreldrene hans hadde sendt meg bilde så kunne jeg vist han fram, men nå må jeg bare nøye meg med å si at han er kort og rund og veldig søt! Men det står glass og ramme og venter på han. Og han skal få mer bloggplass når vi har blitt litt bedre kjent. Fram til nå har han bare vist fram sitt søvnige fjes på Skype, uten å si ett ord.

1 kommentar:

  1. Nå er det faktisk bare mindre enn én uke til ferie!

    SvarSlett