tirsdag 14. desember 2010

Litt av hvert fra livet

 

Jeg har ikke vært så flink til å blogge i dest siste, og jeg har trodd det har vært fordi jeg ikke har tatt bilder. Bilder sier som kjent mer enn tusen ord, og hvis man er for lat til å skrive eller ikke vet hva man skal si så er det kjekt med bilder. En liten kikk inne på kameraet viste overraskende nok bilder fra flere ulike situasjoner jeg har vært så heldig å få være midt oppi. Så er kommer det en liten bildeserie:

IMG_2784

Glade barn som får besøk av det offisielle Norge.

IMG_2790

Deilig bursdagsdessert! Og appropo bursdag (for dette er ikke min bursdag), takk til alle dere som huska min bursdag!!

IMG_2793   

På en helgetur til Andasibe møter vi, i en sving i en oppoverbakke, mye lastebil og lite vei.

 IMG_2802

Og når vi er vel fremme i Andasibe og nasjonalparken kan lemurjakten begynne.

IMG_2844 

Godt helgeturselskap passerer elv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar